18th floor balcony

Jag sörjer Ade

Yeay, sista dagen att klara av att inte vara onyttig på. Jag och My fick det ändå ganska svårt idag när de hade våra favoritkakor på droskan. Men, as strong as we are, så klarade vi det galant.

Jag är ledig imorn förrutom dansen då, men den är ju inte direkt en jobbig lektion att fara till så det är chill. Jag blev helt chockad idag, nej det där var bara ljug, men lite chockad kanske..

Jag fick värsta infallet nyss att baka men det kan jag ju inte göra för då kommer det ju finnas deg och en färdig kaka sen att äta.. Jag har nog kortaste minnet ever i alla fall. Trots att jag på ett test på facebook fick att jag hade ett onödigt bra minne, typ att jag måste sluta tänka på detaljerna. Som att jag kan komma ihåg exakt vad alla hade på sig idag på skolan.. Random, but true.

Var det, btw, någon som fattade ifall man fick välja film helt själv eller om det fanns ett antal bestämde som man fick välja på till svenska filmanalysen??



I was so yours for the taking

Shibby

Kommentarer
Postat av: my

Man får inte välja själv. Det måste vara någon som hon gett förslag på :/

2009-08-27 @ 16:12:07
Postat av: p.

men jag har ett helt stört minne att jag kan komma ihåg saker folk sagt för typ hur länge sen som helst och vad folk har på sig och gör.. folk kollar typ snett på mig när jag minns saker som de själv inte ens kommer ihåg.

2009-08-27 @ 16:18:31
URL: http://shockwaves.blogg.se/
Postat av: M

haha nä, jag måste vara den enda ungen i världen som tappade sina första tänder 8 år gammal. ahhaha

2009-08-27 @ 21:37:05
Postat av: M

Hhahah, jag har också mjölktänder kvar.. har bara tappat 10 st :]

2009-08-28 @ 20:15:11
Postat av: M

nä.. för jag har dragit ut 2. ahhaha så om man räknar så så vinner jag ändå. mohahahah!

2009-08-29 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0