Can't take it in

Sista sommarlovsdagen idag och jag har fetångesten över skolstarten. Jag har ju ffs inte gjort ett piss i sommar. Jag har inte ens badat, det är så himla tragiskt. Vem i hela världen går en hel sommar utan att bada??

Idag har jag "ansat" mina ögonbryn som hon så fint sa det på face. Åhkej säger jag bara, att ansa för mig är att plocka bort lite här och där hon borde istället ha sagt, nu ska jag bara hämta häxsaxen så ska vi försöka få kontroll över dom där groteska ögonbrynen. Hon lyckades!!! Dom är superfina, aldrig sett något så vacker förrut.. Nej det där var bara ljug!! Dom är i alla fall inte okontrollerbara längre..

Gah jag hade asmycket att skriva juu, allt var dock bara skit men still..

Hmmm.. jaja då kan jag väl berätta att jag har nu läst Romeo och Juliet i originalspråk och att jag kämpade! Men den var bra, helt klart värd att ha läst. Sen så lästa jag nyss ut Hamlet också. Den var typ bättre, jag hade ingen aning om vad den handlade om och jag blev sjukt förvånad. Aja, ikväll ska jag läsa Macbeth. Jag är inne i en shakespear period känner jag.

Nu måste jag äta något innan jag svimmar!


"To be or not to be"

Jag ger dig inte min morgon och inte min dag,
du får nått så mycket bättre,
du får hela jävla jag!

Shibby

Kommentarer
Postat av: p.

Lasse!

2009-08-19 @ 17:56:19
URL: http://shockwaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0