Farewell to the fairground

I feel like I'm casting off my clothes and I'm running through the snow towards the sunset

Ikväll blir det att beställa fler skivor från cdon och sen när min lön har landat på kontot blir det en ny ipod med 16GB istället för ynka 4 som aldrig räcker till. Det finns inget värre än att vara tvungen att radera musik från ipoden. Även om den är gammal och det var länge sen jag lyssnade så vill jag ha kvar den. Vem vet, jag kanske får lust att vara nostalgisk någon dag.

Spotify är min räddning och min undergång.



Shibby

Kommentarer
Postat av: Hanna

To lose my life är också ruggit bra. WL var förband till coldplay och det var så jag upptäckte dom :)

2009-08-26 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0