One last time

Tänkte bara berätta om mitt och Petras möte med Martin Timell idag och sen ska jag sova.

I alla fall så var han en av kändisarna idag och vi jobbar ju som sagt backstage så är vi skulle gå till våran "fina" lokal så var Martin där och så gick han på toan nere i källaren, där vi förövrigt också befinner oss. Så sätter vi igång  vår musik och börjar arbetet. Men så hör jag hur någon springer runt där nere och jag är liksom redan rädd för källaren för den är galet äcklig så jag säger till Petra att det är någon där som springer men hon bara avfärdar det. Men så hör jag det igen och stannar upp för att lyssna nogrannare och då hör jag att det är påväg mot oss och så helt plötsligt uppenbarar sig Martin Timell i dörröppningen och jag blir vettskrämd. Så säger jag "Shit, fan vad du skrämde mig" och han tar sig för bröstet och säger något i stil med "shit jag med, hur fan tar man sig upp här jag kommer inte ihåg vart jag kom ifrån?" Han har alltså tappat bort sig i källaren och sedan typ blivit mörkrädd och så försökt hitta oss och sen blivit skrämd av det. Petra som inte alls blev rädd visar Martin vägen och sen så var det över.

Vi hade extremt roligt åt det där ett tag..



Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh coolt! Han är ju min Idol! xD Okej, bara lite kanske... Har ju växt upp med äntligen hemma typ!! ;P

2009-08-04 @ 13:14:11
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0