Skönhetsmiss

Igår kom Rowena hem och idag så gick vi på stan, men inte innan hon hann ge mig en STOR toblerone, en mascara och min New Moon bok. TACK. Mascaran var extremt oväntad men mycket, mycket välkommen eftersom min nuvarande är schlut och det bästa av allt var att det var en mascara jag funderat på. Hon läser tankar den där tjejen säger jag bara..

Jag shoppade också en t-shirt idag som jag tittat på i sthlm men inte köpt. Så nu har jag den i min nya garderob som befinner sig i min systerysters gamla rum som nu är mitt rum. Sjukt stort är det, eller egentligen inte, men större än mitt gamla. Känns som om det kommer ta flera veckor innan jag vänjer mig.

Ja, och så bokade jag tid hos face där jag ska plocka ögonbrynen och färga ögonfransarna. Så himla najs för det är verkligen något jag behöver. Mina ögonbryn är inte roliga, helt okontrollerbara.

Det känns som om jag är 12 och sitter och skriver i min dagbok så nu orkar jag inte fortsätta berätta mer meningslösa saker för er..



Shibby

Kommentarer
Postat av: m

hahhahahahhaahhahah

2009-08-18 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0