The walk

07.00 ringer klockan och en klarvaken Fanny slänger sig efter den irriterande surrande mobilen.
"Jahapp, så var det här sommarlovet över då"
Ligger kvar och drar sig lite innan hon sparkar av sig täcket och gör sig klar för skolan.....

Blablabla vilken skiit. I alla fall så var det första dagen i skolan idag. Yeay!! Not..

Jag ska göra mitt allra bästa för att komma över min negativitet, jag lovar.



Idag är det i alla fall Lilla-Mys födelsedag och hon fyller hela arton år, Grattis!
Så nu tar vi i från tårna och sjunger för henne;

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Myyyyys födelsedag
HURRA HURRA HURRA

Hoppas du får en bra dag idag!! Vet ej om det startade så bra, men eftermiddagen ska väl bli bra va.!!



I can't do anything except be in love with you


Shibby

Kommentarer
Postat av: M

kan säga att det inte har fortsatt så bra heller..

2009-08-20 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0