Today

When the sun hits your eyes

Idag har jag gjort absolut ingeting förrutom typ lyssnat sönder på spotify!!
Borde verkligen packa eftersom jag drar till huvudstade imorn, då blire shopping varje dag. Njuta av livet helt enkelt. Lääängtar. Älskar sthlm på sommaren, en av världens finaste städer antar jag.





Idag har mamma övertalat mig att flytta in i systerysters gamla rum. Det ska bli roligt. Lite nytt. Det jobbiga är då att hon inte har någon kort vägg i sitt rum så jag kommer måsta använda typ fyrahundra fler bilder för att täcka hela väggen där, vilket suger. Men men, jag ska fota massor så jag har många bra bilder att lägga ut. Sen ska jag köpa en klädstång att ha också, som My har. Älskar sådana och har alltid velat ha en. Men det kommer bli typ i september och det är läänge kvar. Men men.



Älskar Joshua Radin, han har überhärligt röst. Så nu har jag fyra skivor att köpa. Shiiit, jag kommer bli pank.

Jag har inge mer åh skriva nu. Får se ifall det blir uppdateringar i bloggen under veckan men tror inte det.

Shibby


Update:

Endast till Rowena!!

Så nu har jag sett det sista avsnittet av Paris BFF. Det där programmet är inte normalt! Det kan bara inte vara på riktigt.
I alla fall så åkte dom till New York där de fick varsin dag ensamma med Paris. Brittney åkte helikopter över Manhattan och fick se allt från ovan. Hon började dock må skitdåligt så Paris blev lite småsur.. Sen så for de till Paris favoritaffär i New York, Patricia Field kanske hon hette, i alla fall så är det hon som gör alla kläder till Sex and the city. Där fick Brittney välja vad hon ville och sen drog de till en restaurang där de åt glass för 1.000 dollar och sen en nattklubb.. Brittney snackade mest skit om Vanessa.
Sen nästa dag var det dags för psykopaten Vanessa, hon fick också åka helikopter men till the hamptons där de åt lunch i en lyxvilla. Där fick Vanessa en ring där det stod BFF på. Sjukt ful men hon älskade den.. Sen drog de till ett spa där de badade tillsammans och jag var heeelt säker på att Vanessa skulle lägga in en stöt, men hon höll sig på sin sida av poolen. hehe.. I alla fall så sen fick de massage och Vanessa pratade oavbrutet om hur mycket hon älskade Paris och det var bara allmänt obehagligt. Ja, vad gjorde dom sen?? Hmm nattklubb tror jag, där Benji Madden var, om det är han som var tillsammans med Paris då? Anyway sen kom Brittney dit och Vanessa kokade av ilska för hon fick ju inte en hel, hel dag tsm med Paris som Brittney fick. Bla bla bla.. Sen var det utslagningsdagen och de var tvungna att klä ut sig till typ Marie Antoinette eller hur hon nu stavas. Sen skrev de varsitt tal som de läste upp för Paris och sen typ bröt Paris ihop och sa att hon inte kunde välja. Yeah right säger jag bara.. I alla fall så fick Brittney och Vanessa sätta sig i varsin bil och sen for en till en fest där Paris väntade och en blev körd till hotellrummet där det stod en lapp.. So guess who won??
Brittney såklart.. Pjuh säger jag bara!! Vanessa är psyko.. Men jag lovar hon kommer typ stalka Paris och typ staba henne i ryggen eller något för att hon inte blev vald..

Nu blire SYTYCD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0