Vi

Lalalalalalalala det är Fredag idag och jag får sova ut imorn, jag är överlycklig fast dock lite rädd. Läste nämligen i cosmopolitan nyss att personer som sover länge på mornarna och är uppe länge på kvällen ofta är deprimerade medan personer som lägger sig tidigt och vaknar tidigt är pigga och glada. Fast, det där kanske bara stämmer om man är vuxen medan det som tonåring är helt normalt!! Haha, hoppas på det.

Det här måste bara skrivas, alltså min mamma går i hundrafemtiokilometeritimmen HELA tiden. Hon har semester och har bestämt sig för att typ möblera om och måla och fixa och dona ÖVERALLT. Så det har varit extremt stökigt hos oss hela veckan och mamma har sprungit runt och hållit på, men nu är hon snart, snart klar. Det jobbiga är att hon ALLTID hittar nya saker. Som igår, då satt jag i mitt "nya" rum och hade det jättemysigt med Joshua Radin på högsta volym och surfade runt på massa randomsidor på internet när hon helt plötsligt står i dörröppningen och tittar in, vet ni vad hon hade kommit fram till?? Jo så här var det, att min "stege" passar mycket bättre vid fönstret och att lampan som stod där förrut borde stå vid garderoben, så då hann jag ju knappt säga något innan hon hade flyttat det. Visst blev det mycket finare, men att hon ens kom på tanken. Hon hade ju nyss varit i hallen och fixat bokhyllan där. Sen till det riktigt roliga i det hela, hon har nämligen bestämt sig för att lära mig att kvinnor också kan och att män är överskattade vad gäller att lyfta tunga saker eller skruva in skruvar. Så jag har alltså fått bära alla tunga möbler upp och ner för trappan och in och ut ur rum, det är låter ju inte så jobbigt kanske, men det är ju så att min mamma ändrar sig, fort, så då måste jag flytta den igen. Sen det här med skruvar, vi har ju en skruvdragare som gör att skruven far in på typ 2sekunder men nej den ska inte användes om det inte är ett absolut måste utan vi ska alltså skruva in typ femhundra skruvar med endast handkraft. Jag har fortfarande ont i handen efter det där. Kul, kul säger jag bara. Haha, fast det där lät ju bara fel. Jag tycker att det är extremt roligt för jag skrattar typ ihjäl mig åt mamma när hon tar i så hon nästan skakar och när hon står där och funderar eller när hon säger "Kom ihåg det Fanny, kvinnor kan också!"..

Shibby

Kommentarer
Postat av: M

HAHHAHAHAAH

2009-08-21 @ 18:51:33
Postat av: Anonym

Hahaha tänk om det gått an så fort i mitt hus! Då hade vi kanske inte behövft bo i en byggarbetsplats i 3 år! ^^

2009-08-21 @ 19:25:37
Postat av: Kusin

Hihi, låter som min moster ;P



hälsa till henne och resten av familjen =)



kramkram

2009-08-21 @ 20:29:34
Postat av: jossan

2009-08-21 @ 21:57:52
URL: http://onlyjossans.blogg.se/
Postat av: josefine

hejj

fin blogg du har:)

2009-08-21 @ 21:58:54
URL: http://onlyjossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0