You said

Idag är typ första dagen jag har något att skriva, dock inget vettigt men roligt.. Jag och Petra börjar bli sjukt less på vårat jobb nu och som tur är, är det bara en dag kvar nu men i alla fall så spårar det ganska ofta när vi inte har något att göra. Som när jag lekte charader och Petra försökte gissa.

Idag hade vi ett ganska långt samtal om ståuppkomiker vilket var roligt för Petra kan typ allt utantill, men sen visar det sig att hon är på värsta ståuppkomiker humöret och lyckas själv få till några riktigt roliga kommentarer, det som blir jobbigt nu är att ingen av er kommer tycka det är roligt för ni var inte där. Men jag lovar och svär, det var roligt.

Första samtalet var kanske inte jätteroligt men jag tycker ändå den förtjänar en plats på bloggen.

Vi ser en ballong flyga upp i luften och Petra säger;
- Undra hur högt upp den far innan den spricker?
Jag;
- Inte så långt, det blir ju kallt fort och då spricker den och faller ner.
- Men tänk då går någon någonstans och så helt plötsligt kommer det ner singlandes ett ballonglik, bah poof.

Andra var om en långhårig schäfer som vi såg.
Petra;
- Men shit vad långhårig, det där måste vara en blandras, schäfrar har inte långt hår.
Jag;
- Jo dom kan ha. Det finns både korthåriga och långhåriga schäfrar.
- Men den där var inte långhårig den där hade hårväxt problem!

Tredje var bara en kort kommentar!
En tant som jobbar varje dag med att samla in korten till oss ser att vi kommer och säger;
- Vad vill ni då flickor?
Petra;
- Slåss!!

Fjärde och sista kommer nog vara ganska svår att skriva ner, den är mer en konversation man måste berätta om face-to-face men men, jag gör ett försök.
Vi har nu kommit tillbaka till ståuppkomikerna och Petra berättar om en historia som Johan Glans hade dragit och vi kommer in på att sola topless.
Jag säger;
- Om man solar topless ser man i alla fall vem som har silikon och inte.
Petra;
- Ja, silikon bah schting (petra pekar med fingrarna rakt ut framför sina bröst)
- Ja och utan silikon glider de bara ner åt sidorna.
- "Oj vart tog mina bröst vägen, (lyfter armen och tittar mot armhålan) jaha där var dom!"

Visst var hon allt roliga idag va?

Shibby


Kommentarer
Postat av: T

Petra är rolig!! :D



ja eller hur? :D bindningarna var rekommenderade så det var inte direkt ett aktivt val jag gjorde där x)

2009-08-08 @ 19:08:19
Postat av: Anonym

det ägde så sjukt mycket!! :D:D:D

2009-08-10 @ 18:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0