I can't make it anymore

Ser på Woodstock på tv. Så himla härlig stämning det måste ha varit där. Väldigt flummig säkert men fortfarande. Verkar som om det var vääääldigt varmt där, extremt mycket nakna människor var det. Eller så var de bara nudister, vad vet jag..
Anyway, idag var det julmarknad på Forslunda. Det var kul och kallt. Det spårade lite då och då men så är det alltid med oss tre, vi är inte normala helt enkelt. Men vem fan vill vara det?? Träffade människor jag inte sett på några månader så det var kul. Galet många UF-företag var det där i alla fall. Vi stannade inte hela tiden pga kylan men jag tror inte direkt vi gick miste om några kunder för det så. När jag väl kom hem dog jag i soffan och somnade nästan, men då började simningen så då såg jag det. Massa nya namn i landslaget så det var ju kul, bra var dom dessutom. Greatness för sveriges framtida simlag.
Every song ends, but that's no reason not to enjoy music!!!!!

Shibby

Kommentarer
Postat av: p.

Hur gick marknaden?

2009-12-13 @ 20:25:15
URL: http://shockwaves.blogg.se/
Postat av: Sanna

Pappa tyckte att han såg dig där! :) Han stog och sålde med sina elever typ...



Åh, det där kommer från OTH :)

2009-12-13 @ 21:27:12
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tror ditt luciatåg visst var fint :)

Det är jättefint!! Jag är typ galen i citat ifrån tv-serier, filmer och böcker som jag har sett/läst. Kan sitta och läsa dom i timmar!!

2009-12-16 @ 23:16:08
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0