Take me on the floor

Corona var awesome! Har aldrig haft så roligt ute förut! "Förfesten" var najs, bowling är underskattat på riktigt, jag trodde inte det men det är det. Rosévin funkar extremt bra om man vill bli lullig fort. Dock ingen hit att dricka innan bowling, blev lite svårt att sikta. Men, jag är tydligen naturbegåvning på bowling så jag vann båda omgångarna. Delad etta med Sanna första gången och överlägsen etta andra!!! Ohyes. Sen blev det taxi till Corona och sen dansade jag typ hela kvällen/natten. Träffade några jag inte pratat med på flera år vilket var hur trevligt som helst. "Runningman" var epic.. Tycker synd om er som inte träffade/såg honom. Nu taggar jag juldagen
Shibby

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack så mycket. Jo visst hade man lite blåmärken(och sår) efter denna dans :D



Det var otroligt kul kväll med er! (förutom att jackan blev stulen.)



Ha en riktigt GOD JUL FANNY! Många kramar!

2009-12-23 @ 12:49:59
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0