Another one bits the dust

Papie fick välja låttitle idag, vilket gjorde att jag nu sitter och har med min kompis brorsas låt på hjärnan med samma melodi.

"Vi bygger en rymdraket (hit it) Vi bygger en rymdraket åh vi bygger en vi bygger en åh vi bygger en rymdraket"
Vilka genier, eller hur?

Såg på Die Welle idag med skolan, ÄCKLIGT BRA. Jag älskar sådana filmer, vilket jag redan klargjort. Men iaf, jag hade redan sett den på engelska, alltså den gamla versionen, The wave, men så fick jag se den igen på tyska. Tusen gånger bättre och lite brutalare, det gillar vi!! Sen så kände jag igen två skådespelare, Max Riemelt från Führerns Elit och Elyas M'Barek från Türkisch für Anfänger, jag är väldigt stolt över det.. Max Riemelt är en galet bra skådespelare, alla tyska unga skådespelare klår skiten ur alla svenska skådespelare. Helt ärligt, svenska skådespelare suger verkligen. Jag dör typ, det finns typ bara ett fåtal bra manliga men alla kvinnliga SUGER! Sådär, då fick jag det sagt. Ah känns skönt, inget som tynger ner mig längre.. (skämt)


(Max Riemelt)



Nej nu ska jag snart lägga mig och läsa boken vi har på engelskan. Kommer inte ihåg längre vad den heter, har nått konstigt namn iaf, sen är den gammal typ från 1950-talet eller något. Verkar det som iaf. Sjukt rolig är den, ligger typ och småfnittrar för mig själv hela tiden......

Shit, är man skillad eller är man skillad, jag var såklart tvungen att kolla upp vad boken hette, den heter A catcher in the rye (räddaren i nöden på svenska) och är skriver 1951. Hihi, jag brukar vara sämst på årtal men gud vad bra jag var helt plötsligt. Bara 1år ifrån. Applåder till mig själv!!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHAHAHAH YEEEES vetu hur länge sedan det var!!!! HAHAHAHAH SÅå sjukt taggad jag blir!

2009-02-19 @ 15:37:38
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0