Brainstorm

Listorna är borta och min blogg är tillbaka till sitt vanliga jag.
Jag har börjat skissa på den nya designen i mitt huvudet, så det blir nog snart. Kanske, om jag orkar.. mitt lata jag har börjat ta över..

Vet ni känslan när man är hur uttråkad som helst och egentligen så finns det roliga saker att göra men man orkar inte? Exakt så är det för mig just nu, jäkligt jobbigt faktiskt, men vad ska man göra?? Chill back and relax, man måste inte alltid göra saker bara för att man är uttråkad.

Jag är så sjukt sugen på godis och gosaker HELA TIDEN, + att jag har varit det non-stop hela veckan. Det är sjukt jobbigt, jag som får så dåligt samvete hela tiden när jag äter onyttiga saker på vardagen, TUR FÖR MIG ATT DET ÄR HEEEELG så jag får gotta sönder mig nu då.. så ifall jag kommer tillbaka till skolan 5kg tjockare än tidigare så vet ni vad jag har haft för mig.. hehe

Kommentarer
Postat av: p.

sötsuget är vi två om, helt sjukt!

2009-02-07 @ 07:16:16
URL: http://todaysphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

pms

2009-02-07 @ 17:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0