Shake it

Har hittat ett nytt chill band som jag tyckte hade en mkt bra video. Jag och min kanal MTV alltså, "a match made in heaven" om du frågar mig !

Brukar ni få en känsla av förälskelse när ni lyssnar på en viss artist eller en viss låt?
Jag satt och tänkte på det idag på bussen hem ifrån skolan, som för en gångs skull var typ helt tom och jag kunde bara njuta, när jag lyssnade på Fix you med Coldplay. Kanske var det för att solen också lyste och det kändes som om det var vår men jag blev typ sådär kär-nervös när jag lyssnade på den låten. Jag kan få den känslan jätteofta, speciellt på lugna låtar eller såklart min älskade Håkan.

Ah, jag måste ju bara citera Håkan från intervjun som var idag i VK:

"För jag älskar att dansa! Speciellt samba.
Hur dansar man samba?
Jag vet inte hur faktiskt. Man bara ställer sig upp och dansar tror jag. Jag kan visa!
(Håkan kliver upp ur stolen och börjar röra på sina höfter samtidigt som han nynnar på en afrikansk låt han en gång hört. Han tittar intensivt på sina fötter som rör sig snabbt på golvet)"

Nåååååååw, så sweeet han verkar. Jag brukar ju alltid säga hur pinsamt det skulle vara att träffa en kändis på nära håll så att man kunde prata med honom/henne, för liksom, vad ska man säga?? Men om jag någonsin fick en chans att träffa Håkan så skulle jag nog måsta ta den. Mitt enda krav skulle vara att jag inte hade med mig en jobbig kompis som typ skulle börja fnittra eller något eller att jag skulle fnittra sådär JÄTTEFÅNIGT. (ta inte detta som någon pik nu, för det är det inte) Då, om jag kunde uppfylla det kravet så skulle jag utan tvekan gå fram och prata med honom..



Jag älskar att  vårat internet är jättesnabbt nu.. Idag på typ 3h fick jag hem hela säsong två av Gossip Girl och halva sjätte säsongen av OTH. Så nu behöver jag inte ladda hem nå mer. Ifall det inte kommer mer avsnitt vill säga.

Har faktiskt börjat plugga teori också inför körkortet. Känns riktigt bra, att jag redan pluggar alltså. "Duktig Fanny"

Ni får överleva utan bild idag!!



Kommentarer
Postat av: Tani

Snygg design =)

2009-02-17 @ 19:29:30
Postat av: p.

Jag vet inte, funderar på att ta bussen till sundsvall och tåget därifrån.. det kostar inte så mkt och sen funderar jag och oskar på att dela på rest an fly rum eller något.. det är inte så dyrt om man delar så det lär jämna ut sig med sasflyget eftersom det är dyrt om man ska komma ner i tid samma dag..

2009-02-17 @ 19:58:39
URL: http://todaysphoto.blogg.se/
Postat av: anonym

svar: ja

2009-02-19 @ 10:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0