Matador

Fettisdag idag, TJOCKA!!! Höhö, den enda dagen som inte är helg då jag inte får dåligt samvete ifall jag äter mkt godis. Fast om man tänker efter är det ju bara tänkt att man ska äta en semla men jag HATAR semlor, fyfan vad äckligt det är. Så jag äter kanske en chokladboll, kladdkaka eller vanlig bulle. Synd för dig LM, idag hade de kladdkake-kakorna igen.. MOHAHAHAHAHA

Vi har fått våran uppgift nu på dansen, vi måste alltså göra en egen fras eller koreografera till en låt mellan 1-2 min. GOSH, im nervous. Men jag har nog, kanske valt låt. Det blev The Sound of White med Missy Higgins. Skön takt och inte så svår att överföra till en annan låt, tror jag.. Eller så gör jag helt utan låt, kanske är enklast, dock måste jag komma på allt utan hjälp av min älskade musik.

Vi har engelska nu och det vi ska göra verkar inge roligt alls. BLÄÄÄ, vill läsa. Det är mysigt. The Catcher of the Rye är typ en av mina favoritböcker nu, den var så sjukt klockren. Rekommenderas varmt till alla som gillar böcker utan en egentlig handling men med en underbar mening i slutet. Höhö

Nej nu orkar jag inte försöka ordbajsa mer på bloggen.. Kanske skriver mer sen när jag har hittat något intressant att skriva om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0