Wonderwall

There's just silence...There's just silence.
I come in here and I sit in silence and hear the echoes of who I used to be.
That's the part of the world that really sucks.

Jag somnade typ seriöst klockan 2 inatt, hade typ efter-tränings-illamående-brännhethud-äckelkänsla/feber. Vad som var riktigt är inte så säkert. Jag trodde jag hade 40 graders feber men eftersom jag mår ok idag så tror jag inte på det. Såg på nått sjukt program med några som hittade ett barn i en container och killen som hittade barnet blev astaggad och ville leka mamma-pappa-barn med sin tjejkompis som egentligen inte alls ville ha med barnet att göra. Men han tvingade henne, så han flyttade in hos henne med barnet och så var han värsta trångsynt och trodde de levde på 1400-talet så han tvingade henne att ta hand om barnet hela tiden medan han satt och tittade på TV med en öl. Det var ganska roligt, eller egentligen inte för jag kunde inte koncenterar mig, var för upptagen med att försöka sluta skaka. Sen helt plötsligt somnade jag av total utmattning och vaknade kanske 1h senare av att det var ett annat program på TV, så jag stängde av och somnadet såå sött!

Igår efter träning när jag och syrran skulle öppna dörren hem så kommer det en asläskig beige katt springades med svansen på ett cpsätt, vi blev asrädd och typ trodde den skulle attackera. Så syrran som är närmast katten ropar "Öppna dörren Fanny öppna dörren" men jag som tror att katten tänker följa med in skiter i det och bara står och glor på kattjäveln. Så tillslut säger syrran:
"Den är rädd"
Jag svara:
"Är den rädd? Hur vet du det?"
Sen börjar båda asgarva och katten springer iväg, vi springer mot dörren och kastar oss in. Sen låser jag dörren innifrån och säger
"Bara för säkerhetsskull, man vet ju aldrig, det kan vara en katt som kan öppna dörrar"

Hehe ja nu vet ni det! Roligt var det iaf.. Katten hade röda ögon det var läskigt

Fast jag gillar fortfarande LM's katt fast den är beige..

Nu äre lunch






"The world is full of magic.
You just have to believe in it. So make your wish.
Do you have it?
Good. Now believe in it.
With all your heart.
 "


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vart kommer det ifrån... visst äre ifrån oth?

2009-01-15 @ 13:27:31
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men inget fungerade!! Hahaha, jag hade typ kunnat förblöda, ungefär så kändes det. Undrar var det var för fel på min näsa.... :P

2009-01-17 @ 21:53:07
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kanske det, men det tror jag inte. Hoppas inte på det iaf :D

Jag simmade i fredags ^^ Säg till när du vill med :D

2009-01-19 @ 16:36:51
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: KU

2009-01-20 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0