A certain romance

Sunday bloody Sunday
Jag trodde att man skulle slippa söndagskänslan på lov men så verkar det ju inte vara. Min vanliga söndagsdepression är här.

Jag har ÄNTLIGEN kommit på hur man ändrar kategori på inläggen, eller ändrar har jag väl alltid vetat men snarare lägger till en ny kategori, det är ju skitsvårt ju. Jättestörande, men nu ni. Hehe.

Jag såg Trainspotting i fredags med min kusin vilket var ganska roligt eftersom den är väldigt äcklig vid vissa tillfällen och min kusin är otroligt känslig vad gäller spyor och skit så hon satt och kväljdes hela tiden men vägrade titta bort så jag var tvungen att hålla för ögonen på henne för jag klarar ju inte av verkliga spyor.
Jag gillar Trainspotting, den känns verklig och så tar den upp droger på ett bra och avskrämmande sätt trots att man kan skratta nästan hela tiden. Den har helt enkelt ett bra budskap. Jag rekommenderar den ifall du inte redan sett den.





Jag har så extremt tråkigt just nu att jag är väldigt nära att göra "listor" på snygga skådisar i olika kategorier. Typ snygga unga skådisar, snygga äldre skådisar, snygga nördskådisar osv osv osv.
Men det ska jag inte göra. Det slipper ni!!!

I've got a nasty habit called rock'n'roll

Shibby

Kommentarer
Postat av: my

JA! Trainspotting är så bra! haha! Evan Mcgregor är så bra också!



Du kan ju göra en lista på snyggaste killen i disney ;)

2009-07-12 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0