And then I died

SannaR fick välja låt ikväll och den passade faktiskt väldigt bra in på dagen idag, i alla fall min känsla där kring halv 3 ..

Tänkte bara säga till alla som inte redan vet om det men jag tog faktiskt körkortet idag. Det var det mest underbara jag gjort i hela mitt liv, alltså känslan när uppkörningsledaren eller vad man ska kalla han sa att jag var godkänd. Jag har svävat fram hela dagen, jag tror jag tappade typ 10kg idag bara sådär. Sen så träffade jag Simon vid 22 tiden och han tog också körkortet idag, vi blev lite hypade där ett tag men coolt vare i alla fall.

Nu vill jag bara bli frisk och sen så kan sommaren börja på riktigt..
Kanske, kanske blire sommardroskan imorn också, skulle vara roligt.

Extreme Shibby

Kommentarer
Postat av: sanna e

grattis :)

2009-07-03 @ 10:59:59
Postat av: Kusin

Grattis till dig



önskar alla vi i staan =)

kram

2009-07-03 @ 11:33:59
Postat av: M

FYFAN VAD DU ÄR BRA!

2009-07-03 @ 18:00:46
Postat av: p.

GRATTIS!!! :D

2009-07-05 @ 18:31:18
URL: http://todaysphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0