All in All

All in all så har det varit en rätt så fylld dag idag jämfört med de senaste två dagarna. Det känns bra..
Tvättat bilen både invändigt och utvändigt har jag gjort och så har jag bakat tigerbrownies.

Och så nu har jag gjort den där listan på alla artister och band jag sett genom tiderna och den blev mycket längre än vad jag trodde. Är typ stolt över den! Något att skryta om.. Men jag har fortfarande några som jag är osäker på om jag såg eller om jag bara drömt det. Försöker få tag på vänner som kan hjälpa men de svarar inte på sms, pik till dig My!!!

Men här är listan i alla fall.

- Britney Spears
- Simple Plan
- Alicia Keys
- Zebrahead
- Salem Al Fakir
- Håkan Hellström
- Mötley Crüe
- The sounds
- Lykke Li
- Maria Mena
- Industri royal
- Miss li
- Sugarplum Fairy
- Mando Diao
- The hives
- Lars Winnerbäck
- Electric Banana Band
- Carl Barât
- Pete Doherty
- Babyshambels
- Milow
- Ola
- Danny
- Nanne Grönvald
- Alcazar
- Carola Häggkvist
- Lena Ph
- Martin Stenmarck
- Sebastian
- Bosson
- Anna Ternheim
- Jenny Wilson
- Backyard Babies
- Keane
- Razorlight
- Johnossi
- Daniel Lindström
- The soundstracks of our lives
- Follow him to the end of the desert
- Frida Hyvönen
- The Koo-koos
- Excellence
- Brolle
- Veronica Maggio
- Bubbles
- Emil Sigfridsson
- Gladys del Pilar
- Sandra Dahlberg
- Itchycoo
- Siw Malmkvist
- Autolove
- Afterdark
- Andreas Johnson
- Sonja Aldén
- Anna Book
- Marie Lindberg
- Måns Zelmerlöw
- Tommy Nilsson
- Sanna Nielsen
- Sarah Dawn Finer
- The Ark
- Velvet
- E-type
- Pernilla Wahlberg
- Charlotte Perelli
- Kayo
- Lasse Kronér
- Kalle Moreaus
- Florence Valentin
- Petter
- Tiger Lou
- Kleerup
- Stereo Total
- Randy
- The Pipettes
- Hello Saferide
- The Perishers
- The Breeze the breath
- This night without
- Ulf Lundell
- the kills
- caesars
- Linda Lampenius
- Mange Schmidt
Totalt: 84 (om jag räknat rätt)

Jag har inte skrivit in någon som jag är osäker på utan dom lämnar jag till senare om jag kommer fram till att jag faktiskt har sett dom eller inte. Så alla som står kan jag säkert säga att jag sett live. Vissa har jag sett flera gånger live och listan är ingen rangordning...

Här kommer bilder på de fem bästa live framträdanden som jag sett:


1. Håkan Hellström (han har jag sett tre gånger och alla gånger har han varit awesome)


2. The hives (Shiiiiit vilken energi Howlin' Pelle har, dom var verkligen hur bra som helst)


3. Simple Plan (Publiken var hur taggade som helst och jag kunde texterna till alla låtarna och det var helt enkelt underbart)



4. Pete Doherty (jag blev chockad över hur bra han var)


5. The Sounds (Crazy vad bra the sounds var, vädret var underbart när de spelade och människorna var übertaggade och låtarna ägde sönder. Dom måste jag se igen)

Nej nu ska jag ääta

Shibby





 


Kommentarer
Postat av: t.

Jovisst kan det vara kul att se när det blir skillnad. Dock är det så att arkivet är så fullt av mappar att det knappt syns när man städar det, förutom att de står lite rakare ^^ och det blir lite tråkigt efter någon timme. Men jag var seriös med att det är hur kul som helst att göra egna mappar. =)

2009-07-21 @ 17:57:34
Postat av: Emmy

Oj det var ingen lugn lista du styrt!! du kommer ju dubbla den också det är det jag känner på mej hihi!

2009-07-21 @ 20:06:55
Postat av: M

Yes, Howlin' Pelle är LÄTT sveriges (en av världens) bästa frontman! och Maja sveriges bästa frontwoman! Okej, det ordet låter bara cp. jaja :) Du är säkert medveten om det, men du har stavat några band fel:P

2009-07-22 @ 08:54:54
Postat av: M

HAHA kanske för att du hade skrattat ihjäl dig åt mig! :( Förresten så var den inte klar... för den var orange och slemmig i kanterna!!!! fyfan, jag suger :( Jag skulle inte gått ut så hårt med en sån svår mat!! Så nu ska jag lära mig koka korv istället! Hehe kan nästan själv nu :D

2009-07-22 @ 11:09:52
Postat av: MMMMMMM

Hmm.. nu ska vi se.. carl barât, babyshambles, martin stenmarck, Excellence (inte säkert på att du menar dem men. så du kan ha stavat rätt ;D), Charlotte Perelli, lasse kronér och Kalle Moraeus. Hehe det var de jag hittade. ;)



Men jag åt ju inte de bitarna fattar du väl. Ofta jag skulle äta något jag inte gillar?! Då svälter jag hellre. haha. Tss.. jag göra köttfärs och spagetti?!? God mat tack!!



Och telefonfobin.. ja det borde du faktiskt. Det är så sjukt skönt att inte ha det nu!! :D

2009-07-23 @ 13:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0