Photographs & memories

Jag håller på att rensa min laptop så att den ska vara lite fräsch och inte gå så himla segt som den alltid gör så jag bestämde mig för att flytta alla mina foton från den datorn till den stationära som ioförsig håller på att krascha, men jag ska göra kopior.. Så då tänkte jag lägga in några av bilderna här eftersom jag anser att de är några av de bästa jag tagit!!


Den här bilden är tagen i Ammarnäs i vintras, jag och kusinvitamin gick en fotorunda och väl ute på isen höll vi på att gå igenom så vi var dyblöta enda upp på vaderna båda två. Inte najs. Men fina bilderna lyckades vi fota..


Jag gick in i en av "husen" men gick ganska snabbt ut då jag fick för mig att jag kunde få råttpesten eftersom det var fullt med råttbajs överallt.


Det här var länge sen, typ i ettan på höstterminen skulle jag chansa på. I alla fall så fotade jag såklart blommor, även då.


Rowenas fötter fick dock också vara med på en bild som jag tycker blev ganska cool. Hon stod så sött. Hahah


Jag älskar den här bilden. Jag blev så sjukt nöjd med den. Färgerna och allt. Ascool!! Det är dock lite surt att den är kornig.

Önskar bara att photoshop kunde funka nu, har så himla lust att vara kreativ där. Men men, what to do? Jag suger på datorteknikgrejs så jag kan inte fixa det själv. Får tvinga pappa nån dag. Hehe

Shibby



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men typ.. hure va?! Drack du?? Heheh, jag har inte varit på sommardroskan.. obiously, så jag vet int hur det är ju :P

2009-07-31 @ 17:47:46
Postat av: M

Du förstod det nog, men det förra var jag. hehe

2009-07-31 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0