Show you how

Så när man har tråkigt så brukar man ofta hamna vid datorn, i alla fall jag. Och just idag bestämde jag mig för att leta reda på bra fotobloggar och så hittade jag en som visade hur man tog macrobilder med en systemkamera som inte har ett macroobejktiv. Jag blev överlycklig och läste snabbt igenom och så provade jag. Det var AWESOME. Det var hur coolt som helst men supersvårt. Man kom übernära sitt motiv och det var väldigt svårt att få bra skärpa. Men jag tänkte ändå lägga in några bilder på mina första försök här. Så har ni något roligt att titta på..









Jag blev mest taggad på att fota bubblorna i ramlösan men det visade sig vara det svåraste. Det här är nog den som blev bäst av alla, och den här är inte ens så bra. Hahha men roligt var det.

Kommentarer
Postat av: Kusin

Finfina bilder =)

2009-07-17 @ 17:47:20
Postat av: Sanna

Bubblorna var jättefina tycker jag! :D Duktigt!

2009-07-17 @ 20:19:39
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: M

blombilderna var ascoola!! :O Det var ju bara coolt att det var oskärpa tycker ja!! och btw.. säg till när du ska vaccinera dig för jag far gärna samtidigt. Hahah, det känns bättre att fara dit med någon för jag får bara bilder av sjuksköterskan i kenny starfighter :( HAH :P

2009-07-17 @ 21:12:20
Postat av: t.

fina bilder! :D

2009-07-18 @ 00:10:50
Postat av: Sanna

Ja, önskar jag hade bättre kamera och kunde fotografera, det var sjuukt fint där!

2009-07-18 @ 21:53:06
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: Emmy

Dom där i mitten var ju fan huuur fräna som hälst helt galet!

2009-07-20 @ 13:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0