Dance with somebody

Hahaha jag märkte också nu när jag läste min förklaring till min tvångstanke att den var typ omöjlig att fatta för jag hade glömt skriva andra halvan av den. Jaja, jag ska försöka förklara den lite bättre nu då.

Alltså, jag kan inte äta glass från förpackningar (2liters förpackningar, B&J osv) på dagen, alltså från morgon till 19.00. Då om jag ska äta glass mellan morgon och klockan sju så måste det vara antingen pinnglass eller mjukglass, kulglass osv. Vet inte riktigt varför men direkt efter 19.00 kan jag äta vilken glass som helst, fast då helst förpackningsglass eller vad man nu ska kalla den. Hoppas ni fattar nu??

Jag är säkert hur efter som helst men jag märkte nyss att MTV är precis som radion. De spelar exakt samma låtar i exakt samma ordning varje dag. Det är lite tråkigt tycker jag. De borde ju finnas hur många olika videosar som helst att välja på, varför spelar de då, kanske 15st om och om igen i flera timmar??

Idag har jag nog ingen feber, men OTROLIGT ont i huvudet + att min hosta har blivit värre, när jag väl hostar. För det är lite som om jag kan bestämma själv ifall jag ska hosta eller inte. Så nu kommer vi till en ny hyponkodri sak, och den här kan jag faktiskt skylla på Nina. Men i alla fall så ifall man har hosta och typ slemäckel som man borde försöka hosta upp men inte gör det så får man lunginflammation. Jag vill INTE ha lunginflammation. Så nu när jag har valmöjligheten att hosta eller inte hosta så vet jag inte vad jag ska göra, för det gör ont när jag hostar och jag får ändå inte upp något men tänk om jag inte hostar och får lunginflammation?? Jag hatar min hjärna.

Jag har jättelust att vara kreativ på photoshop men då måste jag troligtvis byta dator och det orkar jag verkligen inte, så jag ska försöka få upp photoshop här som för övrigt brukar ta ungefär hundra år.

Såg step up igår och blev hur sugen som helst på att dansa. Så till våren blir det nog kvällskurser i både jazz, modern och kanske musikal. Fast jag är tveksam på modern för jag vill inte ha någon jobbig lärare som är hur random som helst, jag vill ju ha Jenny. Men det betyder att jag måste dansa typ fortsätting 2 eller vad det nu är och då vet jag inte om hon tycker att jag klarar av den nivån. Får se hur jag gör. Frågar nog henne innan jag anmäler mig.

Nu ska jag göra massa viktiga saker som att skriva mail till pappa och skriva önskelista..



Kommentarer
Postat av: M

Najs rubrik!

2009-06-11 @ 09:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0