Kickstart

Kickstart my heart

Gosh nu far vi snart. Jag är nervös hela tiden och har varit det hela dagen idag. Varför? Jo för att jag inte kan sluta tänka på allt som kan gå snett. Vi kan börja bråka (störst sannolikhet men jag för min del tänker vara på det allra bästa humöret non-stop), vi kan bli sjuka, vi kan bli utan sömn under 5 dygn, vi kommer antagligen gå runt hungriga 24/7 (detta kommer dock inte My att drabbas av eftersom hon är onormal) ja och sen kan jag fortsätta med säkert hundra saker till som då är tusen gånger mer paranoida än dessa. Och det tror jag inte ni orkar läsa om.

Men för att se det positiva i det hela: 
- jag får se håkan för tredje gången
- jag får se mina älsklingar i the kooks
- jag får se legendarerna i Mötley Crüe
- jag får se massa asbra band och artister i fyra dagar i sträck
- jag kommer troligtvis träffa massa nya härliga människor
- jag kommer få sova i tält för första gången i mitt liv (dock är det kanske inte så positivt men försöker tänka så)
- jag får lära mig hur det är att leva utan fräscha toaletter (en bra livserfarenhet kanske, vem vet?)

Ja så jag ser väl ganska positivt på det hela trots att jag är så nervös att jag inte kan svälja 


 Idag köpte jag ett nytt linne och en pennkjol. ÄNTLIGEN. Jag har velat ha en pennkjol hur länge som helst nu men aldrig hittat någon som inte varit tantig men så idag hittade jag en. Fin fin är den. Det ska bli roligt att få använda den, vet dock inte när det blir då.

Nu ska jag gå igenom allt jag måste ha med mig och ser så att det är med för bussen går 06.55 imorn. 
Skriver nästa gång antingen på Söndag kväll eller måndag nån gång. 







Shibby



 

Kommentarer
Postat av: SannaR

OFFTA?! Har du ALDRIG sovit i tält!? Inte ens på gården när man varit liten? Eller hajkat? Eller fjällvandrat? Eller haft klassresa där man sovit i tält? Jag och sanna brukar ju fortfarande ibland sätta upp ett tält bakom våran ladugård och tälta ;]

2009-06-23 @ 22:54:40
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: m

DET KOMMER BLI SÅ FUCKING JÄVLA AWESOME!

2009-06-23 @ 23:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0