Let it rock

Har inte skrivit sedan i torsdags, eller var det fredags? Äsch, whatever.. Länge sedan sist var det iaf

Så skolan har kommit igång och ja, skolan har kommit igång helt enkelt. Efter en hel veckas underbar ledighet. Varför har jag blivit så fruktansvärt skolless och lat vad gäller läxor? Antingen är det för att jag har blivit lat för att jag slutade med simningen och har allmänt mer tid över till fritid och då skjuter jag upp det vilket jag inte alls kunde göra när jag simmade. Eller så har jag påverkats av vissa personer och helt enkelt känt hur skönt det är.
Jag måste skärpa mig, jag vill ju gå ut med så höga betyg som möjligt, inge lathet längre!! Jag skämdes typ jättemycket imorse när vi hade spanska läxförhör och jag hade totalt missat att träna på meningarna vi skulle ha. Det var också väldigt pinsamt när hon såg att jag tittade på B, fast jag skrev absolut inte av. Äsch, whatever, jag kollade på henne och att kolla räknas väl alltid som fusk..

Sen hade jag inte heller läst på så mycket och geografiduellen idag, men det gick fint fint ändå. Men jag hade nog kunnat vara mycket mindre nervös om jag hade koll på mer saker.

Blablabla och blablabla.. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva..

Kommentarer
Postat av: Anonym

"vissa personer" WTF?! vem är pluggisen nu?! va? va? va? JO JAG

2009-03-12 @ 22:04:49
Postat av: Anonym

men vad synd! :( JA verkligen, vi måste bara ta tag i det :) ses imorrn :)

2009-03-15 @ 15:47:13
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0