See the sun

Jag var väl lite väl taggad i mitt förra inlägg, så ska tagga ner lite ikväll!!
Dock skulle jag faktiskt vilja skriva sådär hela tiden, men jag vågar inte göra det igen för jag kommer faila så totalt och allt kommer bli värsta fiaskot.. Så, inte idag men kanske, kanske nån annan gång, när det hänt lika mycket roligt som i måndags. Vem vet, har jag tur kanske jag träffar snyggingen på måndag igen (om han är lika morgonpigg som jag)

Alla som aldrig sett How i met your mother har seriöst gått miste om världens bästa tv-serie. Den är typ bättre än Vänner, eller ok, där kanske jag gick lite långt, men det är definitivt i samma klass som Vänner. JAG ÄLSKAR DET!

"Say I'm your bestfriend Ted" ( <3 Barney )
"I swear, i did not give him the signal" ( <3 Marshall )

Har sett typ 6 avsnitt idag. Är snart på pineapple-avsnittet. TAGGAR!!

Har egentligen massor av citat jag skulle kunna dra ifrån dagen, men det blir så svårt för de som inte var där att fatta. Så det blir inge sånt!! Jag kan dock säga att tyskar måste vara ungefär 5 år efter Sverige i social utveckling!!!! Humor på högnivå där..

Shibby



Kommentarer
Postat av: SannaR

Ni har slappt i skolan va? Hur hinner man se sex avsnitt på en dag? :S

2009-03-19 @ 21:26:30
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: my

Jag äter b&j nu.. SAY WHAAAAAAT?

2009-03-19 @ 21:33:40
Postat av: Emmy

Lätt att du borde skriva ett sådant som du gjorde typ en gng i veckan så sjukligt nöjd jag skulle va dåå :D

2009-03-20 @ 19:55:33
Postat av: my

det vet du att jag gjorde ;)

2009-03-22 @ 11:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0