Tick tick boom

Yeah I've done it before,
And I can do it some more,
So what you waiting for?
Yeah!
I was right all along!


Umeå Open måste ju vara det roligaste man kan göra, för tillfället iaf. Så najs. Jag dog nästan igår, jag skojjar inte! Stod längst fram till vänster och trycktes mot stängslet. Mina nyinköpta jeansshorts blev alldeles smutsiga framtill, inte för att det gör så mycket, det går ju att tvätta!! Sen förstördes mitt örhänge när tjejen bakom mig drog ut det (inte med mening dock, eller vad vet jag, men jag hoppas inte det). Jag tog på Pelle (sångaren) och hans sko. Asnajs!!!
Jag vet inte vad jag ska säga förrutom att jag har typ lite smått ångest över att det är ett helt år kvar till nästa gång, jag taggar redan. Artonårsband då dessutom.... WIHOOOO

Jag läste typ den roligaste krönikan om besattheter på killar. Ifall man träffat någon ny eller så. Sjukt klockren och ganska mycket jag!! I alla fall så var det om en tjej som träffat en ny kille och så hade hon typ googlat alla möjliga kombinationer som gick på hans namn, varit inne på hans myspace tusen gånger och stalkat honom på facebook. Så när han kom hem till henne så lyssnade de på musik och myste när han helt plötsligt tog hennes dator och ba "ska jag visa dig min myspace sida". Så hon fick panik och typ ville skriva NEEEEJ, eftersom han då skulle se att det var typ den mest besökta hemsidan de senaste veckorna men istället frös hon bara till is och inväntade katastrofen. Så gick han in på internet istället för mozilla.. TUR för henne!! Så jävla najs!!!

Så har jag kommit till min hatdag. Söndag. Fyfan, finns det något värre? Det ända man gör är att gå runt och vänta på att det ska bli måndag. Sen så har jag alltid det här dilemmat om att träna eller inte träna. Jag vaknade med ont i halsen i morse och känner mig lite sådär halvt mosad efter två dagar av open, men kanske behöver röra fläsket lite!!!
Aja, ska försöka lista ut what to do!!



Shibby

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar dig! Vill inte du skrika HIVSHIVS åt mig :@

2009-03-29 @ 18:14:32
Postat av: my

TICK TICK TICK TICK TICK TICK TICK

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

2009-03-29 @ 18:51:39
Postat av: Emmy

Hahhaha naaw tjej!! gud vad heemskt det hade blivit om han inte tagit mozilla hahahah!!

2009-03-31 @ 13:51:25
Postat av: my

MEN KAN DU SERIÖST SVARA PÅ MSN?! LÅGT FANNY!

2009-04-02 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0