Baby goodbye

Ja, jag har dålig fantasi på titlar för att ha som rubriker, så det fick bli lite E.M.D. Sjukt najs. 

Är hemma hos systeryster och tittar på hockey, eller tittar och tittar. Jag lyssnar nog snarare. Vi har ätit soppa och nu har vi massa goda nötter som vi kan äta.. Väldigt mysigt. Mitt jättebra humör sjönk lite smått idag när min käraste vän Rowena påminde mig om en sak som jag har förträngt, vilket verkligen suger. För min del i alla fall. Usch det får bara inte hända!!

VET NI VAD, VET NI VAD?
Jag har gjort klart geografin och äntligen lämnat in det, och VET NI VAD, VET NI VAD? Jag är på riktigt nöjd över min prestation. Så himla skönt. Trodde verkligen aldrig jag skulle bli klar. Dock är jag ju lite rädd för att jag ska få tillbaka den och så ska det stå ett IG eller att jag fattat uppgiften fel och måste göra om den, då skulle jag seriöst börja gråta. Gillar inte min mentor just nu, han har alltid för krångliga uppgifter, eller för flummiga, eller för långa, eller för oseriösa.. Fast de oseriösa är ju bara roliga. 

MEN KOM IGEN DÅ SVERIGE, TJECKIEN HAR JU FÖRFASEN EN UTVISNING.....

Okej, förlåt, var tvungen. Jag blir ju irriterad på riktigt. Det måste ju vara lättare att spela mot en spelare mindre. 



Här kommer massa underbara bilder på California och Los Angeles.. Underbart 







Jag älskar den här bilden, den är dock lite suddig vilket stör en aning. Men annars LJUVLIG. Hoppas jag får chansen att ta liknande bilder. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0