Dancer in the dark

Asså på riktigt..
Klockan är 00.11 och Rowena dansar runt som en galning medan jag skriver ett inlägg på bloggen..
HAHAHA vad roligt man kan ha alltså.

Nej men seriöst, jag skulle bara säga att nu är det slut. Påriktigt, allt är över.. Livet går under för mig!!!

Rowena skriker, GÅ IN PÅ YOUTUBE GÅ IN PÅ YOUTUBE
Jag går alltså in på youtube, sen så skriker hon
aDJK ajskDJAd (alltså något otydbart med massa popcorn i munnen)
Jag ba, WTF?
Sen hon ba, MEN GÅ IN PÅ JKSDJLAHFW
Jag ba, MEN PRATA TYDLIGT SÅ MAN FÖRSTÅR VAD DU SÄGER
Så säger hon: Men gå in på Adam leaves tyska
Jag ba, WTF? Vad är det???
Sen dör hon i skratt och säger HÖST på engelska. Jag ba, JAHA
Autumn leaves tyska skulle det vara. Det var roligt.. I alla fall halv 1 på natten ..

I guess this is goodbye, forever

Kommentarer
Postat av: Petra

varför går livet under? :O

2009-05-09 @ 09:29:39
URL: http://todaysphoto.blogg.se/
Postat av: SannaR

Ja eller hur? Och vad är det som är goodbye forever?! Skriv inte sånt.

2009-05-09 @ 18:41:27
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0