Dumpa mig

Det var ju det som var grejen

Jag tror jag ska slopa hela den här grejen med att inte skriva namnet. Alla vet ju ändå vem jag menar. Så från och med nu blir det förnamn på alla på bloggen!! Så ni alla är beredda.

Idag har nog varit den mest ovärda dagen ever, först dans som inte var någon dans eftersom vi bara satt och pratade och tittade på solon, sen gympa där vi spelade lite fotboll, inte så värst roligt alltså. Så lunch, som var rätt så värd eftersom jag var hungrig och clubsandwich är väl alltid gott, sen så hade treorna projektredovisningar HELA eftermiddagen vilket resulterade i att vi i tvåan och ettan bara fick sitta hela eftermiddagen. Förrutom fikapausen, som var lika äcklig som vanligt. Dock tog jag tre kakor, bara för att jag är alltid är sugen på sötsaker. Sen så när man trodde att man skulle få gå, nej då ska man samlas i klassrummet och diskutera allt man fått "lära" sig under dagen. Okej, alla fattar att man inte ska skjuta upp projektarbetet nu, ALLA sa det ju förfasen, vi är inte direkt efterblivna.

Jag låter värsta negativ hela tiden, men det har ändå varit en rolig dag. Jag har varit på bra humör och så tittade jag och Tova på filmen vi gjorde i ettan om lejonkungen. Det var roligt. Jag fick jättelust att klippa lugg igen efter att jag sett filmen. Men det blir nog inget sånt. Orkar inte att man måste typ klippa den varje månad för annars ser man inget.

Nu vill jag bara att de här två veckorna ska vara över så att jag får fara till USA och slippa skolan ett tag. Dock kommer det bli skitjobbigt när jag kommer tillbaka, men det får jag ta då.

Shibby

Kommentarer
Postat av: Emmy

ni kan ju alltid packa ner mig i en liten väska när ni ska till USA!!!

2009-05-06 @ 15:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0