L.A

Nu var det ett tag sen jag skrev, men våran adapter har varit trasig så vi har letat ihjäl oss efter en ny och äntligen har vi hittat en. Så nu kan jag skriva. Dock är jag inte alls på skrivhumör vilket suger för jag har TUSEN saker att berätta. 
Where to start????

Santa Barbara var underbart, det går inte att beskriva.
L.A är GALET. Det är allt som man kan tänka sig att det är, och allt från filmer, serier osv finns på riktigt och ser exakt likadant ut som det gör i tv:n. Det är AWESOME. Jag har varit på wisteria lane och sett alla hus, sett en del ur filmen waterworld återspelas påriktigt och jag skojjar inte när jag säger att det var typ det coolaste jag sett vattenväg, hur gör man när man kör vattenskoter under vattnet?? Jag har gått house of horrors och typ dött i skräck, gick med vati och han kunde inte sluta skratta vilket var sjukt störande fast ganska roligt också. Tjejerna framför oss saktade in så de liksom gick med oss så började de säga till vati "don't laugh, don't laugh, it's not funny" då började jag också skratta.. Det roligaste var när vi kom in i frankensteins rum och vi var redan rädda innan han hade kommit fram så då när han egentligen skulle ha kommit fram snabbt klev han sakta upp från nån låda och typ halvskrattade åt oss. Det var humor när frankenstein inte kunde hålla sig för skratt. Gah det är svårt att förklara men men. ÖÖÖÖH vad har jag mer gjort??
Joo jag har varit på walk-of-fame och fotat typ alla stjärnor, eller inte, man blev less på att titta ner i backen så då orkade jag inte leta. Jag pratade med jokern och blev insvept i batmans vingar, vilket var helt sjukt random. Sen flörtade jag med Capten Jack Sparrow och pratade aslänge med spiderman. Oh, oh jag höll på att glömma, motorsågsmassakern försökte skrämma mig men jag blev inte alls rädd, tro det eller ej, men det var nog första gången någon med en asläskig mask stått bakom mig och jag INTE blivit rädd, vet inte riktigt vad det var med mig då men skönt var det att jag inte skrek rakt ut mitt på walkoffame. AAAAAAHHH jag kom på en till sak, han den där gröna minigubben i star wars utmanade mig på en match med sånna där lasersvärd men jag sa nej. Ville inte skämma ut mig.

Så idag har vi chillat på venice beach, alltså där baywatch spelades in. Det var ascooooooooooolt. Så badade jag där också, så nu har jag badat i stilla havet, yeay.. Så höll jag på att bli anfallen av en fiskmås, eller en, det var ett helt gäng som bråkade om en brödbit i luften och så flög hela högen rakt mot mig. Det var helt sjukt läskigt, då skrek jag dock rakt ut. Heheh, badvakten trodde det var någon som behövde hjälpt, det var humor.

Hmm allt jag INTE gjort som jag borde ha gjort då:
Pluggat spanska
Pluggat Bilskola
Inte hittat någon tröja till My
Köpt cookiedough i rulle
Sett någon cool kändis (dock har jag sett hur många stuntmän som helst)

Imorn blire New York New York

Kommentarer
Postat av: SannaR

Vad bra att du har det bra :D Bloggar du ifrån mobilen?



Iaf, så drömmde jag att du hade kommit hem, och att jag träffade dig på stan helt plötsligt. Det var såå underbart, för jag måste prata med dig om en grej. Som typ bara du förstår. Du måste hjälpa mig ^^ Så kom hem snart!! När kommer du hem egentligen?

2009-05-24 @ 11:26:45
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: my

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! Fan vad roligt du veerkar ha!! :D JAG VILL OCKSÅ!! helt sjuukt vad avundsjuk jag är, typ living the dream! ha´re awesome i NEW YORK!!

2009-05-24 @ 15:00:08
Postat av: tov (som ska kommentera om helt andra grejer än vad my gör)

ASNAJS!!! :D



Vettuvaaad. Lisa har köpit sig en liten kaninjävel (mys uttryck). Den heter Luna och hon är jättegullig och puttinuttig. Mamma gav faktiskt förslag om att den skulle heta Fanny så att jag både har en Fanny och en My hemma. Men Lisa ville inte det så det blev Luna. Fast den heter fanny i mellannamn, det har jag bestämt.. :]



Ehm, vad mer att säga...? Jag vet inte riktigt.. DU KOMMER SNART HEM. :D

2009-05-25 @ 12:50:49
Postat av: my som skriver bättre saker (än en stirrande Tov)

Nu blir det en cplång update här: Idag har vi hittils haft bajs SH. Fast jag ligger bra till, men det är ändå en jobbig uppgift. Så du borde gå in på devvan och åtminstone bestämma vilka 3 ämnen du vill skriva om. Fast både jag och Tova har valt Rättvisa, så du kan ju också ta det om du inte kommer på något annat xD Nu har vi hål, för vi har bara ett block i veckan. Men nästa lektion äre matteprov. Det muntliga. Niclas tvingar typ mig att göra det! Ni skulle egentligen ha spanska i block, men ni kommer bara ha det på fredag, så du missar inte så mkt spanska :D + att Ana har blivit lite mindre hård på nationella. åtminstone för oss steg 4, så ni kommer nog inte få det allt för svårt hoppas jag!! Imorgon är det konditionstest. Så vi kommer att ha gympauppgiften ändå. Tyväääääärr... Så vecka 23 ska Gympa och religion in. Religionen har vi inte ens fått uppgiften. Så han ligger en vecka efter planeringen, jag tycker vi borde få slippa den skiten!!! Btw, vi har typ blivit lite mer personer i klassrummet. Nu ligger genomsnittet på 10 pers!! Men det är alltid personer som aldrig är här som säger "Vart är alla?" Sen svarar vi alltid: "eh va? Det här är ju typ rekordmånga".. BTW!! SKa vi boka festivalbuss när du kommer hem?? Jag röstar på tisdag, eller första bussen på onsdag. INTE sista. Den är sämst. Men mest röstar jag på tisdag, då åker vi nog samma som TOV! Då får vi bra platser också. HEHEHHEHEHEHEHEHEH. BTw.. när ska du vaccinera dig???

2009-05-25 @ 12:52:36
Postat av: my

SE MITT SVAR ÄGDE TOVAS! JAG ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!



ps. ahahahhahahahahahahah kaninfanny hahahahhahahah

2009-05-25 @ 12:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0