Mr. Maker

Heart beat, stay heavy
Love us all please, stay on your feet


Nu är det fem dagar kvar till USA, FEM DAGAR. Det är crazy. Jag trodde aldrig jag skulle få fara dit med min familj, utan att det skulle bli senare, själv, när jag sökte jobb eller något. Jag är lycklig för det, att jag får fara med familjen alltså.

Jag vill boka peace and love nu, men jag vågar inte.. Eller jo jag vågar, men det är en annan grej jag inte vågar.

Jag har inte pluggat alls på hela helgen, vilket betyder att typ nästan hela denna dag kommer gå åt till det. Vilket suger. Men man får skylla sig själv ifall man har skjutit upp skiten så länge. Åh, jag ville lyssna på the kooks gamla skiva men jag hittar den inte längre. Så då får jag nöja mig med Konk, som är bra, men jag har ju så många minnen till den gamla skivan. Hela förra sommaren typ, jag var beroende. Och i sommar kommer jag troligtvis se dem LIVE. Ascoolt.
Hoppas också jag får se Kings of leon nu i USA. Det skulle vara AWESOME.

Nu borde jag börja göra mig iordning, ska försöka ta mig in på balettakademins föreställning, frågan är ju om det går att köpa i dörren, jag får för mig att det bara gick att reservera platser och hämta ut dem innan. Men men, det blir ju roligt att få ta sig ut i alla fall.



'Cause it feels like love, love, love

Kommentarer
Postat av: R

hahah, vbad söta ni är!! :::*

2009-05-10 @ 20:49:44
URL: http://roweenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0