Shine on

Sverige - Umeå - Böleäng
Home sweet home

Jag slog nytt rekord på att vara vaken igår, 27h utan ens en liten ynka minut sömn. Jag är STOLT. Fast det var riktigt jobbigt mot slutet, helst när jag åt middag, då ville jag bara sova.

Gud vad skönt det är att vara hemma, alltså hemma i huset och vännerna och umeå och den svenska maten, luften, vattnet osv. Men skolan kan ju bara dra åt helvete. Men jag ska tänka positivt det är bara att kämpa nu i, vad kan det vara, 10 dagar till kanske. Det kommer jag klara.

Jag, jag, JAG FICK MVG I SVENSKA B. Jag har nog aldrig någonsin varit så nöjd över ett betyg, det är helt ofattbart. Tack Linda..

Åh jag som trodde jag skulle ha massor att skriva, men jag är helt tom.

Shine on, shine on, shine on

Kommentarer
Postat av: alva

Jag vill se bilder från USA fanny! :D

2009-05-29 @ 15:23:24
URL: http://alvva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0