Shine

Hejhejhallååååååååååå...

Jag är på galet bushumör, önskar jag hade någon att jävlas med, som inte blev sur direkt. Fast jag tvivlar på att det finns någon sån i hela universum. Gud, jag övningskörde nyss och började med att packa hur snabbt som helst så pappa fick minihjärtattack, direkt efter det fick jag skrattanfall (alla som känner mig vet jag menar med skrattanfall) och typ började hacka på gaspedalen så vi typ hoppade fram i flera meter innan jag kunde kontrollera det. Så sen försökte jag lugna ner mig för jag ville ju inte krocka eller något, så jag klarar mig hela vägen till systers hus och sedan kör jag in på ett ställe så jag vet att jag kommer få backa lite mer. Så backar jag i rallyfart ut från hennes parkering och så kör jag lugnt och sansat hela vägen tills vi kommer till volvo, där får jag för mig att köra små snabba korta svängar.. Det var roligt. Om blickar kunnat döda att jag nog inte levat just nu, så arg blev vati min. Hahahahaha jag orkar inte mitt humör längre.

Fast nu dog det lite... jag kom att tänka på hela den här bajsveckan som är kvar.. USCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0