Talk dirty to me

Söndag, söndag, söndag. YES JAG HAR INGEN JOBBIG SÖNDAGSKÄNSLA IDAG. Solen skiner, reflektionen är klar, jag har städat rummet, jag har en asgod kladdkaka väntades på att bli uppäten och jag känner mig hur lycklig som helst. Jag älskar sommaren, den gör alltid att man mår bättre, även på söndagar.

Igår var underbar, först solade jag i typ 4h i sträck samtidigt som jag läste Georgia-böckerna och skrattade. Sen for jag och My till Tovaaa. Där spelade vi guitar hero och Tova ägde ut oss så totalt, hon spelade dock aldrig mot oss utan skröt bara och spelade nån cp-låt på Hard och fick typ 100%, crazy. Fast innan vi spelade gick vi till kronoparken för att köpa maten och då går vi förbi ett hus med en grön och fin gräsmatta där de satt upp en skylt där det står "Får ej överträdas". Detta kommenterar vi då väldigt högt och sen ser vi att det sitter en man på altanen och HÖR oss. Inte så värst pinsamt, men så kommer vi mer mot framsidan av huset och där ser man fetaste riktiga studsmattan och vi blir astaggade, sen, GISSA vem som kommer ut genom dörren. Våran tyskalärare, det var galet. Så vi fick gå på den gröna fina gräsmattan som ej fick överträdas och hoppa några hopp på den fetaste riktiga studsmattan. Det var roligt. Ja i alla fall. Så köpte vi mat, pratade med några småbarn påvägen hem och SEN spelade vi guitar hero. Sen åt vi och sen spelade vi wii. Det var roligt, fast vi blev rätt så trötta så vi orkade typ inte så länge. Sen var klockan ganska mycket också. Så då blev det greys resten av kvällen, natten, nästan morgonen.

Så idag har jag skrivit på reflektionen hela dagen, jag skojjar inte. Från att jag kom hem tills klockan var 16.00 skrev jag. Och den blev ändå inte mer än 2sidor. Jag fattar inte hur jag kan skriva så lite, jag brukar kunna ordbajsa 3-4 sidor, men icket. Så jag fick nöja mig med 2sidor där jag snackar skit om allt möjligt som har med utopia och problem att göra. Den är nog inte speciellt bra men jag är så less på skolan att jag inte orkar bry mig, sen kommer jag ändå få VG i betyg så då orkar jag inte försöka göra något asbra sista arbete.

Nej nu vill jag ha pengar på mobilen, det är typ första gången som jag inte har det som jag stör mig på att jag inte har det. Något har hänt..

Nu är jag äckligt taggad på peace and love. Det ska bli sjukaste roligt, satt och diskuterade packning idag med Rowena. Åh det är inte länge kvaaar. Måste boka festivalbussen dessutom, får ej glömmas.

Älskar dig mamma


Shibby Sunday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0