Waiting on the world to change

I got a crush on you - Gavin Degraw

Asså jag var så sjukt bitter igår att det inte ens går att förklara. Det var typ nära depression, jag satt vid datorn i 3h utan att snacka med någon på msn, fast typ ALLA var inne, lekte på PS utan att det var det minsta roligt, uppdaterade bloggen och lyckades nog låta ganska glad, lyssnade på John Mayer och tänkte på, gick in på Facebook och gjorde typ TUSEN quizzes, skrev ett meddelande till V om hur bitter jag var och sen gav jag upp och gick ner till de andra för att se slutet på en asbra deckare. Det var min kväll. Inte alls roligt.

Jag vill ha sommarlov så att man kan göra saker ute, typ brännboll. Och sen på kvällen cykla ner till kajen och dricka en milkshake eller äta en glass. Det skulle vara så skönt. En varm sommar hoppas jag på.

Jag har ont i huvudet och borde egentligen gå och hämta något att dricka så det kan försvinna så att jag kan fara ut och gå/springa. Har tänkt börja träna, idag inför bip-testet vi ska ha på skolan. Jag vet inte ifall det är nu på tisdag eller om det är nästa tisdag, men jag har för mig att han gick med på att flytta det till nästa tisdag. Hoppas hoppas.

Jag är typ fortfarande bitter. Måste sluta upp med det här nu. Men det finns ju INGET att göra, HATAR söndagar. Fyfan alltså. Finns det någon värre dag? Man går ju bara runt och väntar på att det ska bli måndag, så har man ångest över all godis man åt på lördagen men så finns det alltid kvar så då går man runt och äter ännu mer idag. Sen så är alltid min syrra och mamma värsta träningsnarkomanerna och ÄLSKAR att träna på söndagar så då MÅSTE jag följa med för annars får jag äckligt dåligt samvete.

Ehm, okej positiva tankar nuuu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0