Cover my eyes

" I can see you burning with desire for a kiss "

Jag har inget vettigt att skriva men skriver iaf.
Sitter på macbooken så det blir inga mellanrum idag heller.
Försöker memorera tyskan, går bajs.
Lyssnar på La roux.
Pluggar lite smått på spanska också men det är jag inte nervös inför så.. orkar inte bry mig så mkt.
Nu ljög jag, klart jag bryr mig om hur det går men tyskan är viktigare. Utan tvekan.
Borde rita organisationsschemat, får bli när vati kommer hem.
Sen blire skönt att få slippa plugga när the mentalist börjar.
Längtar tills imorn, Trueblood, i wanna do bad things with you. Love it
Snart drar nio pers från klassen till Afrika, Ghana mer precis.
Ha kul där! Jag njuter av att vara hemma ist.
Idag dansade vi sight specific på dansen. Det var;
Obekvämt
Roligt
Varmt
Oskönt
Taggande
Vi ser väl hur det blir.
Ni som inte vet vad sight specific är så är det när man dansar på ett vanligt ställe
Som idag, vi gick in i skolan och dansade i trappen,
riktigt roligt faktiskt
Nu ska jag plugga seriöst igen.
Shibby

Kommentarer
Postat av: v

Ja ABSOLUT! :) Du och Hanna Elo skulle vi gärna vilja fotograferade och sen om ni kunde skicka bilderna till oss.. Sedan kände Idil en tjej från "Umeå vimmel" som förmodligen också kommer att fota och förhoppningsvis publicera.

Det går så bra nu! Hoppas det fortsätter såhär.:)

Hur går det för erat UF företag???

kram

2009-10-07 @ 14:52:19
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: Vicky

Det går allt för bra :D

Förstår att det kan vara svårt om man inte har det man vill sälja. Men det låter ju hur bra som helst med blogg! När kommer ni börja tillverkningen och sånt??Jag lovar att köpa ett par örhängen :)



2009-10-07 @ 21:01:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0