Home

"So keep your love locked down.."

Idag har alla mina "longlostfriends" kommit hem igen. Dock har jag bara pratat med en av dem. Måste få tag på någon av de andra också, så jag får träffa dem irl. Vill ju se pepparkakorna.
Jag har även gått på stan idag med Rowena och fikat i typ två timmar. Då fick jag veta både det ena och det andra om vad som försegick i de förenta staterna, oj oj, busigt värre där alltså.
Sen har jag inte gjort mycket mer. Känner redan stressen inför skolstarten. Har inte ens tittat på tyskan, vilket jag MÅSTE göra imorn. Sen ska jag ha kommit überlångt på mitt P.A har jag bestämt. Så långt att det bara är att börja fota sen. Vore verkligen bra om jag klarade det.
Näe, nu ska jag se Gossip Girl och tagga inför morgondagen som kommer bestå av plugg och städning. Yeay me vilket underbart lov.
".. you lose"

Shibby


Kommentarer
Postat av: Myyyyy

HEJ FANNY HEJ FANNY! Min mobil dampar så jag har ej hört av mig.. men HEJ! saknar dig!

2009-10-27 @ 10:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0