Say

"Say what you need to say"

Känns ganska tragiskt att vi måste sitta här i kalla äckliga gråa Sverige medan tretton andra personer från skolan sitter i varma äckliga Ghana, Ja äckliga Ghana. Haha det där lät bara fel eftersom jag inte vet hur det är där, men ett u-land är verkligen inte min grej. Så därför äckliga Ghana. Dock får de har underbara värmen kring sig. Sitter i shorts och t-shirts medan vi har börjat med långkallingar och tjockisjackor. Men jag längtar tills julen. Det är underbart med julkänslor.

Ikväll ser det ut att bli musikcaféet på midgårdskolan. Blir nog mys med fika och livemusik.

9mu festen var najs, sjukt roligt att träffa alla. Verkar som om några är taggade på att styra igen innan jul. Vore kul!

Nu blire psykologi i typ hundra år innan jag slutar, dubbellektion!

"I need to say this....."

Shibby

Kommentarer
Postat av: vicky

Nä det var tråkigt att du fick lov att åka direkt :( bättre att göra bort det dock, som att dra av ett plåster!

KRAM

2009-10-14 @ 14:13:37
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: My

HEJ FANNY BANNY!!! HEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEH orkar inte skriva nagot vettigt. men vi har sett 50 lik hej!

2009-10-17 @ 13:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0