40 ft

"So if your lonely, you know i'm here waiting for you"

Skola, skola och åter skola. Det är livet. Man vaknar, går till skola, far hem, fortsätter skolan hemma med pluggning och sen sover man och allt börjar om igen.
Den är extremt tragiskt att jag redan nu är så himla less. Jag borde ju vara übertaggad på skolan och så för det är ju bara ett år kvar. Ärligt talat ser jag inte att jag kommer överleva så länge. Jag har alltid varit så, jag kan inte se allt för långt in i framtiden, hatar typ att planera saker långt fram.

Jag fick punka idag på väg till skolan, det var jobbigt. Men det gick bra. Så har jag lärt mig ta fyra ackord på pianot idag, visst är jag duktig Sanna?? hahah..  G, D, Am7 och C kan jag ta. Vilket resulterar i att jag kan spela knocking on heavens door, HAHAHAHAHAHA.. Jag höll på att somna på slutet av lektionen eftersom låten i sig är överdrivet tråkig och långsam plus att vi spelade den femhundra gånger.

Jag cravar livemusik. Vill att det ska vara umeå open, eller sommar och dags för festival. Fast det blir nog ingen festival till sommaren.. eller, vem vet!


"I know i wont be leaving here with you"

Kommentarer
Postat av: M

Men amplified var ju på hösten förra året!! Vi får hoppas på den i år :D (fast jag lovar att det är när jag är i ghana.. saad )

2009-09-07 @ 16:50:46
Postat av: Sanna

Hahah jaa! Am7 är ju ett svårt ackord xD :)Ska inte ni ha någon uppvisning så man får komma och kolla nån gång? :)

2009-09-07 @ 22:17:14
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0