Cath...

Kom tidigt till skolan idag för att jag for tidigare hemifrån för 
att det blåste så jävulskt idag.
Det jag inte visste var att jag hade medvind :D YEAY awesome.
Så då kom jag ju jättetidigt till skolan och sen visar
det sig att jag inte alls hade behövt komma på
första lektionen för våran lärare är sjuk. Kul liv.
Men jag är inte bitter..

Blogg.se dampar och gör så att jag kan skriva hur långt som helst
på en och samma rad innan den hoppar ner.
Roligt värre.
Får tvångstankar om att se hur långt jag verkligen kan skriva,
om det är liksom evighetens evighet
eller om det finns ett stopp. Men sen så vet jag ju inte
vad jag ska skriva tills det händer...
eller det verkar som om det finns ett stopp för det är
en såndär sidoscroll eller vad man ska kalla
det, som blir mindre och mindre ju mer jag skriver.
Fast nu slutade den minskas. Då kanske man kan
skriva i evigheter på samma rad.
Intressant. Or not. Jag har tråkigt.
Fast det visste ni säkert redan.
Hmm.. jag borde lägga ner bloggen snart, den blir
bara mer och mer random.
Jag kan aldrig vara seriös när jag skriver. Jag har
fått någon tvångstanke att driva
med mig själv när jag skriver, typ salta sanningen. Kul va?

Jag vill shoppa... Massor.. Helt ny garderob nu tack!!
Blir typ kanske stan med kusinvitamin i eftermiddag. Hoppas hoppas..
Fast jag fattar inte varför jag vill shoppa för jag är ju så
jäkla snål att jag aldrig köper något,
eller jag har ju kommit över det lite. Bara lite. Bla bla bla.

"Jag lovar, jag kan fixa vem jag vill"



Kommentarer
Postat av: M

Aaaaldrig nöjd, du är aaaaaldrig nöjd.

2009-09-09 @ 18:11:55
Postat av: Sanna

Du måste säga till om ni ska ha en, och jag måste få komma! Du får ju komma på våra konserter...

2009-09-10 @ 22:11:04
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0