Please don't leave me

"It's just raining today"

Blä vilket skitväder det var imorse när jag vaknade. Inte kul, jag ville ha en till underbar fredag men det tog ett tag innan den känslan kom. Det tog faktiskt fram till 12.10, direkt jag slutade kände jag att jag kunde andas ut, vet inte varför, som om skolan var så jobbig. I alla fall så var det underbart att komma hem och bara slappa i soffan. 
Ikväll ska jag färga håret tror jag, se män som hatar kvinnor och baka kladdkaka. Känns skönt, imorn ska jag jobba och det är lönehelg, jag är typ nervös. Shit vad mycket folk det kommer vara. 
Haha det här var verkligen inte det jag skulle skriva men som vanligt är det bortblåst, det ursprungliga inlägget alltså. 
Om dom ändå vore mina, så här ser det typ nästan ut hos Rowena dock!!!!
"Why bother go out"
Shibby

Kommentarer
Postat av: tova

den sköna fredagskänslan kommer aldrig mer komma tillbaka för mig såvida de inte lägger om schemat :( Det är deprimerande att sitta kvar på skolan när alla andra slutat...

2009-09-25 @ 20:16:19
URL: http://tovilova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0