I can't win

"I've been dying to say this to you.."

Inglorious Bastards igår var så jävulskt bra. Ni som inte sett den än, SE DEN!! 
Jag hade inte sett någon Quentin Tarantino innan men att jag ska se typ alla hans filmer nu. Han var awesome. 
Blir att hyra Kill bill filmerna och Pulp Fiction. Dom jag vet att han gjort iaf. 
Jag har kommit in i en dålig månad, alltså inte liksom psykiskt dålig utan mer typ ekonomiskt dålig. Jag shoppar hela tiden, och om 20min ska jag ner på stan med Rowena. Inte bra det här, men roligt. 
Jag blev förkyld igår, SKITOCKSÅ. Jag som trodde jag skulle klara mig, men icket. Nu sitter jag här med tät näsa och smått ont i halsen. Får jag svinis bryter jag ihop. Kanske inte men jag vill verkligen inte, orkar inte ligga hemma i en vecka med ont i kroppen, feber och ont i halsen. Hoppas jag klarar mig. 
"Your all i want, all i have and all i need"

Shibby

Kommentarer
Postat av: M

quentin<3M

2009-09-12 @ 14:59:15
Postat av: p.

kill bill är de bästa filmerna som någonsin gjorts (Näst efter white chicks). Nä men de är awesome!!!

2009-09-12 @ 19:00:13
URL: http://shockwaves.blogg.se/
Postat av: vicky

Det skulle vara kul om du var har :D

krya pa dig!!

oh lat inte lovande att komma hem till regn, bajs!

Kramar. Vi ses snart!

2009-09-13 @ 00:52:47
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: Jens Bond

Quentin har också gjort Jackie Brown, som är mer en vanlig film, men ändå bra. Glöm inte Reservoir dogs (svensk titel De hänsynslösa). Och en quentinsk film, som han dock bara skrev manus till, som är rätt bra, är True Romance.

2009-09-13 @ 00:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0