Come as you are

"Come as you are, as you were, as i want you to be"

Vilken härlig måndag det har varit hittills. Bara en lektion som var musik, idag spelade jag bas vilket var sjukt mycket roligare än piano (förlåt sanna!), och sen så hade vi inredningsdag vilket resulterade i en två timmar lång lunch och sen shopping på hemköp och sen var dagen över. Då blev det hemfärd och o.c tittande. Tre avsnitt för att vara mer exakt. Gud vad jag älskar säsong 4. 
Nu måste jag äta innan dansen, ska ta bilen dit idag, jag blir bara latare och latare!
Btw så kom jag fram till att jag kan sjunga med i tre låtar av Nirvana, hur kommer det sig? 

"Take a rest, as a friend, as an old memory"

Kommentarer
Postat av: M

hahah, för att Nirvana har några av världens mest kändaste låtar? xD

2009-09-21 @ 19:35:00
Postat av: Sanna

Hahah bas är niice! Men det roligaste är helt klart Sång, och efter det kommer piano ^^

2009-09-21 @ 21:15:36
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0