Knock you down

"Not again"

Det blir sömn nu om typ 2min.
Ville bara uppdatera här lite, var ju ett tag sen. Måndags, för att vara mer exakt.
Gårdagen var great. Jag var så sjukt otaggad, men det gick väl bra, tills vi kom in. Då blev jag otaggad igen. Men, what to do! "Förfesten" var verkligen något, vin direkt ur flaskan och snart ligger vi alla fem i svinis. 
Idag jobbade jag min första dag på jobbet, för er som inte vet, jag fick extrajobb på min praoplats. Så nu hittar ni mig på skocentrum vissa helger. Trevligt! Det var stressigt, varmt och torrt i halsen. Vet inte varför men så var det. Jag längtar till första lönen. Då blire shopping.
Sen så kom ju familjen, släkt inräknad hem ifrån IKEA idag där de köpt möbler och krimskrams till min kusins lägenhet. Jag fick också några grejer, typ tre oväntade saker och en beställd vara. Kul. Imorn blire montering. Jag taggar, det får bli pausen ifrån allt pluggande. Måste läsa typ 200sidor i tyskboken, skriva på engelska talet och så hade jag tänkt skriva klart praosaken, får se hur det blir med allt det där. Låter lite väl ambitiöst. Men.
Nu ska jag sova en timme eller två innan kusin ringer och ska ha hämtning, japp jag är fyllechaffis inatt. Mysigt!
Godnatt
Shibby

Kommentarer
Postat av: p.

Hallå, du skriver om att du fick jobb typ som om det var inngenting!! Grattis, fan vad nice!

2009-09-19 @ 23:27:36
URL: http://shockwaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0