Leaving so soon?

"We could be good together, don't you think?"

Det är bara tisdag, känns ungefär som förra veckan då jag var helt säker på att det var onsdag fast det bara var tisdag. Imorse när väckarklockan ringde var jag inte ens i närheten av att vakna, det blev sådär att signalen passade in i drömmen så det tog typ hundra år för mig att fatta att det inte var i drömmen. Vilket sög, för jag tror att jag hade en bra dröm.

Sen så var jag så sjukt trött att jag aldrig trodde jag skulle klara av att ställa mig upp, men jag gjorde det. Och sen kom jag på den briljanta idén att jag kunde ha på mig bara ljusa kläder idag, så kanske jag skulle känna mig piggare än vad jag är. Det funkade!!

Nu ska jag gå och ringa min pappa.. hmm, det känns som om det där var första gången jag nämne pappa på bloggen! hahaha, men nu vet ni. Jag har faktiskt en pappa också!!! Hahahahahahah

"No, I'll break your heart"

Kommentarer
Postat av: M

HAHAH men ofta pucko. du har ju fan nämnt din pappa ofta. Typ när du övningskört, jävla hästbetten osv hahahahhaha

2009-09-08 @ 20:39:28
Postat av: Jens Bond

Du har en sökfunktion på din blogg. Den säger 31 träffar på "pappa".

2009-09-08 @ 20:56:23
Postat av: Sanna

Haha ja en musikuppvisning :) Typ en konsert?

2009-09-08 @ 21:18:15
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0