No lies, just love

Jag älskar fredagar, oavsett om det egentligen är en dålig dag. Som att det spöregnar och att man bryter nageln det första man gör på skolan. Det är ändå underbart, fredag, helg i två dagar och sovmorgonar. 
Nästa vecka är det slut på att sluta tidigt och att ha sovmorgon ibland, för då är matte C blocket över och det blir filosofi och psykologi. Men det gör inget, jag har ju ändå aldrig något att göra efter skolan. Om man inte räknar att plugga då. Äsch, gud vad jag ordbajsar om skolan. Väldigt intressant eller hur.. 

Det blir nog ett nytt projektarbete för mig, vill inte göra det jag först ville. Ska ta ett snack med min "mentor" och se vad han säger. Jag måste ju få byta.. hehe
My's muffin idag på skolan ägde, dom var übergoda. Tack tack!!
Nu har jag fått prata av mig lite... 
Shibby

Kommentarer
Postat av: vicky

Det ar jatte harligt. Du kan flyga ner vettja ;D

hoppas allt ar bra med dig! och lycka till med praktiken, vad ar det du har tankt gora istallet? :)

KRAM

2009-09-05 @ 11:24:47
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: M

hahhhahaha har du ens sätt mina inlägg om skolan? Alla är ju lika deprimerande..

2009-09-06 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0