Soul meets body

I wanna live where soul meets body

Tisdag!
Jag trodde det var onsdag idag, jättelänge, tills jag kom fram till att det bara var tisdag.

Min engelska ligger ungefär på lågstadienivå just nu, det var väldigt tragiskt att komma fram till den slutsatsen.

Sen så har jag bestämt mig för att boka tid med syon idag. Måste försöka styra upp framtiden, hur nu det ska gå.
Eller idag blir det ju inte, det blir på måndag nästa vecka.. Men men.. eller, ja. Vi ser väl.

Jag är förvirrad, eller nej, jag är inte förvirrad. Jag är på ett väldigt oförklarligt konstigt humör. Om någon skulle fråga hur jag mådde skulle jag bli tvungen att svara jag vet inte. Jag har absolut ingen aning. Helt blank. Tom.

Nu blire psykologi!!

Shibby

Kommentarer
Postat av: p.

Lågstadienivä är att ta i, mer typ som i sexan..

2009-09-01 @ 14:12:15
URL: http://shockwaves.blogg.se/
Postat av: p.

HAHHAHAHA jag läste (tänkte?) fel.. jag tänkte att du menade våra engelskalektioner.. hahah din engelska är nog på en lite högre nivå än så :D

2009-09-01 @ 17:45:13
URL: http://shockwaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0