Star Mile

Gah, första praodagen avklarad. Usch vad nervöst. Dom bara kastade ut mig bland kunderna och kassan. Det var extremt svårt eftersom man måste kunna så mycket om storlekar, tygtyper osv. Hur ska jag veta ifall skon går ut sig? Har aldrig haft på mig den skon ju. Hahaha. Men jag har lärt mig mycket, frågan är ju hur mycket som fastnade.
Jag åt för typ en, en och en halv timma sen och nu är jag hungrig igen!!! Inte bra. Måste börja äta mer när jag väl äter, jobbigt att ta igen ju. Det får bli någon macka.

Nu känner jag av förkylningen på riktigt, det går nog inte att klara sig. Från svinis, visst, men inte från någon förkylning. Känns inte så iaf, alla är/har varit sjuka ju. Och du när jag handskas med pengar och kort och allt som alla tagit i typ hundra gånger varje dag så kommer det nog bli riktigt svårt att hålla sig frisk, friskare än vad jag är nu iaf.

"I can't make a sound"

Shibby

Kommentarer
Postat av: Sanna

Blå är också fint :)

Har du beställt din mössa? Tog du nå mer? Vad gick allt på?

2009-09-16 @ 21:33:44
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0