Stop Falling

Just do it

Söndag

Nu har jag sett Fightclub och Million Dollar baby, vilket gjorde att jag kunde kryssa för två till filmer från 1001 filmer du måste se innan du dör, vilket i sig gör att jag bara har kvar 966 filmer. Snart klar med andra ord alltså.

Fightclub ägde, Million Dollar Baby not so much.

Ikväll kanske det blir Gökboet, men något säger mig att den är sjukligt lång, orkar inte ställa mig upp och gå de tre steg det behövs för att nå filmen och sen se hur lång den egentligen är, orkar inte köra ctrl + t för att sedan gå till imdb.com och se hur lång den är, båda alternativen är för komplicerade och invecklade. Eller?

Nu måste jag fortsätta plugga talet.

I'll at least try

Shibby

Kommentarer
Postat av: My

Fight Club<3 Dock har jag aldrig fattat hetsen med gökboet...

2009-09-27 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0