Non, Je Ne Regrette Rien

Nu har jag gjort om bloggen.. enkelt och, ja enkelt!

Har dessutom köpt balbiljetter idag, kände mig lite taskig när jag gick före typ hela kön eftersom Tova stod längst fram. Men, gjort är gjort. Så, nu behöver jag i alla fall inte oroa mig för att inte få någon biljett. Nu är det bara massa grejs kvar att klara upp och sen kan jag slappna av. Ska ju träffa min sömmerska nu i helgen, förhoppningsvis, om jag vågar ringa henne. Men det MÅSTE jag göra. Fan att jag ska ha telefonfobi, inte kul alls.

Jag kanske ska tillägga att headern är provisorisk tills jag lyckats göra klart den det ska vara.


Katharine Hepburn - Oh, Goodgolly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0